Paul Snijder is creatief, commercieel en zeer ondernemend. Hij staat vooraan bij de laatste ontwikkelingen op het gebied van social media. Start steeds nieuwe projecten om van te leren en dat hij daarbij soms ook veel geld verdient is leuk, maar het is nooit zijn drijfveer. Alles over zijn TikTok campagnes voor dé social agency in Amsterdam: GoSpooky. Zijn samenwerking met mediaheld Bram Krikke en zijn NFT project voor DJ Don Diablo dat verkocht werd voor 1,2 miljoen euro en alle headlines haalde. Zoveel succes op zo’n jonge leeftijd, dat is geen toeval. En daarom heb ik aan Paul gevraagd of hij zijn werkwijze met ons wil delen. Ik beloof je dat je aan het eind van deze aflevering een aantal tools in handen hebt om je eigen nieuwe ideeën om te zetten in succesvolle projecten. https://www.instagram.com/paulsnijder/ www.instagram.com/jongenondernemendpodcast
Gemaakt door: Verhalen van jonge selfmade ondernemers Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast Jong en Ondernemend De Podcast heeft in totaal 21 afleveringen
Maker: Verhalen van jonge selfmade ondernemers Datum: 12-10-2021
Maker: Verhalen van jonge selfmade ondernemers Datum: 26-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.