Aflevering Fw016 - Hoe Deze Gemeente Haar Digitale Dienstverlening In 6 Stappen Aanpakte - Boudewijn Bugter En Jelle Drijver | Frankwatching.Com

· Aflevering van de podcast: Jelly Driver Podcast

Boudewijn Bugter (1978) is oprichter van onderzoeks- en advies bureau Customer Revolution, en specialist in digitaal klantcontact en online communicatie. Met ruim 15 jaar ervaring is hij een gedreven, enthousiaste en stevige sparringpartner. Hij combineert focus op je klanten en inlevingsvermogen met liefde voor soepele bedrijfsprocessen en slimme digitale communicatie. http://www.frankwatching.com/archive/2014/11/05/hoe-deze-gemeente-haar-digitale-dienstverlening-in-6-stappen-aanpakte/ Werkt(e) o.a. voor: Vrije Universiteit Amsterdam, Gemeente Woerden, Provincie Zeeland, Gemeente Gouda, e.a. Werkt bij: Customer Revolution maakt je service klantgerichter Wij kijken naar de wereld en zien (r)evolutie. We zien dat ‘digital’ ons leven transformeert. Digital rockstars als Airbnb en Über laten zien dat een goede service-ervaring leidt tot trouwe, blije klanten. En dat meten, luisteren, leren en verbeteren de sleutel zijn tot dat succes. We zien dat mensen zelf het roer in handen nemen. In hun dagelijks leven en werk. Maar ook in hun relaties met bedrijven of de overheid. Zelfservice via digitale kanalen heeft daarbij hun voorkeur boven persoonlijk of telefonisch contact. Wij geloven daarom dat bedrijven en overheden het hun klanten of medewerkers makkelijker moeten maken. Met begrijpelijke, toegankelijke service en communicatie. Zonder onnodige interacties, tijdrovende stappen of drempels. Gedreven door een proces van continu monitoren en fact-based verbeteren. We helpen je om je klanten beter van dienst te zijn We bedenken, ontwerpen en realiseren (digitale) (zelf)services die makkelijk, klantvriendelijk en toegankelijk zijn. We brengen al je kanalen in lijn. En helpen je om je service, website of intranet te verbeteren. We adviseren en begeleiden je organisatie bij de veranderingen die hierbij nodig zijn – stapsgewijs en behapbaar. Zo perfectioneren we de ervaring van je klanten. Ons werkgebied: digital service design - Toptaken, doelgroep- of usabilityonderzoek - Strategie, management en governance - Fact-based optimalisatie: meten en monitoring - Customer experience-design, UX-design en visual design - Contentstrategie, contentproductie en contentmanagement ======== http://www.slideshare.net/boudewijnbugter/meten-en-monitoren-in-de-praktijk-hoe-de-gemeente-molensloot-haar-dienstverlening-in-6-stappen-verbeterde-customer-revolution BOEK: https://www.managementboek.nl/boek/9780241003305/the-effortless-experience-engels-matthew-dixon?affiliate=2589

Speelgoedwinkel
Jelly Driver Podcast

Jelly Driver Podcast

Gemaakt door: Jelle Drijver Eerste aflevering: 10-07-2022

De podcast Jelly Driver Podcast heeft in totaal 127 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

FW016 - Hoe deze gemeente haar digitale dienstverlening in 6 stappen aanpakte - Boudewijn Bugter en Jelle Drijver | Frankwatching.com

Jelly Driver Podcast · 21-04-2015

00:00 35:31