Iedereen krijgt wel eens te maken met een ontevreden klant, en hoe je hierop reageert, kan het verschil maken tussen een verloren klant en een loyale ambassadeur. Het is belangrijk om professioneel en empathisch te handelen, zodat je de klant zich gehoord en begrepen laat voelen. In deze aflevering bespreken we hoe je kalm blijft, effectief luistert en een oplossing biedt die zowel de klanttevredenheid als de reputatie van je bedrijf ten goede komt. Mix & match met deze 10 Engelse zinnen! Met meer gemak Engels spreken? Download het praktische en gratis stappenplan: www.improveyourbusinessenglish.nl/stappenplan/ Of maak een vrijblijvende afspraak om te kijken wat wij bij Improve Your Business English kunnen betekenen om jouw Engels naar een hoger niveau te tillen: https://calendly.com/iybe/lets-talk
Gemaakt door: Anneke Drijver Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast Improve Your Business English heeft in totaal 110 afleveringen
Maker: Anneke Drijver Datum: 23-02-2025
Maker: Anneke Drijver Datum: 09-03-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.