Soms komt er een moment waarop een samenwerking niet langer werkt, of het nu gaat om een zakenpartner, een leverancier of een klant. Het beëindigen van een samenwerking kan lastig zijn, maar met de juiste aanpak kun je dit doen zonder onnod ...
Improve your Business English helpt ondernemers en professionals van hun middelbare school Engels af om met impact en vol zelfvertrouwen in het Engels te communiceren. Wij bieden trainingen aan op een manier die bij jou past: online, incompany, in een kleine groep of via een-op-een coaching. Praktisch en effectief.
Soms komt er een moment waarop een samenwerking niet langer werkt, of het nu gaat om een zakenpartner, een leverancier of een klant. Het beëindigen van een samenwerking kan lastig zijn, maar met de juiste aanpak kun je dit doen zonder onnod ...
Een prijsverhoging kan voor weerstand zorgen, of je nu klant bent of degene die de prijsverhoging moet doorvoeren. Het is belangrijk om strategisch en doordacht te reageren, zodat je begrip creëert en tegelijkertijd je eigen belangen besche ...
Ontslag nemen is een grote stap, en hoe je dit aanpakt, bepaalt hoe je werkgever en collega’s je blijven herinneren. Een professionele en respectvolle aanpak zorgt ervoor dat je op een positieve manier vertrekt en deuren openhoudt voor de t ...
Iedereen krijgt wel eens te maken met een ontevreden klant, en hoe je hierop reageert, kan het verschil maken tussen een verloren klant en een loyale ambassadeur. Het is belangrijk om professioneel en empathisch te handelen, zodat je de kla ...
Een succesvolle samenwerking is het perfecte moment om een referentie te vragen. Het aanvragen van een referentie, aanbeveling of review kan waardevol zijn om je professionele reputatie te versterken en vertrouwen te wekken bij toekomstige ...
Tijdens lange discussies kan het makkelijk gebeuren dat het gesprek afdwaalt of dat de tijd opraakt voordat alle punten zijn besproken. Effectief tijdmanagement is cruciaal om de focus te behouden en tot waardevolle conclusies te komen. In ...
Het vieren van de successen van een collega of werknemer is niet alleen een blijk van waardering, maar ook een manier om een positieve werksfeer te bevorderen. Of het nu gaat om een promotie, een project dat succesvol is afgerond, of een pe ...
Upselling is een waardevolle strategie om bestaande klanten extra waarde te bieden en tegelijkertijd je omzet te verhogen. Het gaat niet alleen om meer verkopen, maar om de klant te helpen kiezen voor een oplossing die beter aansluit bij hu ...
Het herplannen van een afspraak is soms onvermijdelijk, maar hoe je het aanpakt kan veel zeggen over je professionaliteit en respect voor de tijd van anderen. Het is belangrijk om beleefd en duidelijk te zijn, terwijl je laat zien dat je de ...
Stilte kan ongemakkelijk aanvoelen, vooral in een zakelijke context, maar als je het goed gebruikt, kan het juist een krachtig instrument zijn. Een tactisch geplaatste stilte geeft ruimte voor reflectie, versterkt je boodschap en moedigt an ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.