Kritiek is iets wat we allemaal wel eens over ons heen krijgen. Of het nou kritiek op een bepaald plan wat je hebt bedacht is, of persoonlijke kritiek op het feit dat jij als persoon iets beter moet doen op de werkvloer… het is en blijft een moeilijk concept. Want, hoe opbouwend de kritiek ook is, het ontvangen ervan is nooit makkelijk. Veel mensen hebben grote moeite met het ontvangen van kritiek. Sommige mensen worden wat verdrietig, boos, of schieten in de ontkenning. Op de werkvloer is het natuurlijk uitermate belangrijk dat je kritiek op een professionele manier ontvangt. Daarom ga ik je in deze podcast allereerst informatie geven over kritiek: wat is bijvoorbeeld precies het verschil tussen constructieve en destructieve kritiek, en hoe ga je met beide gevallen zo professioneel mogelijk om?
Gemaakt door: Anneke Drijver Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast Improve Your Business English heeft in totaal 92 afleveringen
Maker: Anneke Drijver Datum: 13-12-2021
Maker: Anneke Drijver Datum: 10-01-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.