Daar ga ik in deze podcast over in gesprek met Dirk Bakker, CEO van Colliers NL. Toen Dirk aantrad waren de scores van het medewerker tevredenheidsonderzoek (MTO) erg laag. Daar moest wat aan gebeuren. Mensen zijn volgens hem de belangrijkste asset van het bedrijf. Hoe kun je immers tevreden klanten krijgen als je geen tevreden medewerkers hebt?Door te luisteren naar de verschillende generaties op de werkvloer en o.a. een young sounding board, bestuur van medewerkers onder 35 jaar, op te richten, maakt hij zijn organisatie toekomstbestendig. De MTO scores stijgen, laag verloop en een grote instroom van jong (vrouwelijk) talent zorgen voor nieuwe energie. Dat laatste komt niet alleen de sfeer maar ook de bedrijfsresultaten ten goede!www.jasper-scholten.nlwww.millenniallift.comSupport the show (https://useplink.com/payment/teGhQGumSxrNFRrrxfRU/EUR1.11)
Gemaakt door: Jasper Scholten Eerste aflevering: 19-11-2019
De podcast Het Millennial Mysterie heeft in totaal 49 afleveringen
Maker: Jasper Scholten Datum: 24-02-2019
Maker: Jasper Scholten Datum: 26-03-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.