Aflevering #15: Hoe Zorg Je Voor Betrokken En Bevlogen Millennials Op De Werkvloer? - Met Dirk Bakker

· Aflevering van de podcast: Het Millennial Mysterie

Daar ga ik in deze podcast over in gesprek met Dirk Bakker, CEO van Colliers NL. Toen Dirk aantrad waren de scores van het medewerker tevredenheidsonderzoek (MTO) erg laag. Daar moest wat aan gebeuren. Mensen zijn volgens hem de belangrijkste asset van het bedrijf. Hoe kun je immers tevreden klanten krijgen als je geen tevreden medewerkers hebt?Door te luisteren naar de verschillende generaties op de werkvloer en o.a. een young sounding board, bestuur van medewerkers onder 35 jaar, op te richten, maakt hij zijn organisatie toekomstbestendig. De MTO scores stijgen, laag verloop en een grote instroom van jong (vrouwelijk) talent zorgen voor nieuwe energie. Dat laatste komt niet alleen de sfeer maar ook de bedrijfsresultaten ten goede!www.jasper-scholten.nlwww.millenniallift.comSupport the show (https://useplink.com/payment/teGhQGumSxrNFRrrxfRU/EUR1.11)

Speelgoedwinkel
Het Millennial Mysterie

Het Millennial Mysterie

Gemaakt door: Jasper Scholten Eerste aflevering: 19-11-2019

De podcast Het Millennial Mysterie heeft in totaal 49 afleveringen

Vorige aflevering

#14: Je hart volgen. Hoe doe je dat? - met Baptist de Pape

#14: Je hart volgen. Hoe doe je dat? - met Baptist de Pape

Maker: Jasper Scholten Datum: 24-02-2019

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#15: Hoe zorg je voor betrokken en bevlogen millennials op de werkvloer? - met Dirk Bakker

Het Millennial Mysterie · 06-03-2019

00:00 45:25