Binnen FHV is Giep steeds minder zichtbaar. Toch zit hij allesbehalve stil. Hij besteedt het grootste deel van zijn tijd aan onderzoek, iets dat hem al jaren interesseert. Hij wordt in 1990 gevraagd om als gastdocent les te komen geven aan de Universiteit van Amsterdam. Baanbrekend voor die tijd, want met een wetenschappelijke blik naar reclame kijken, wordt nog maar nauwelijks gedaan. En het blijkt aan te slaan: studenten staan in de rij voor de colleges van Giep. Daarmee levert hij een belangrijke bijdrage aan het verspreiden van de wetenschap binnen de reclamewereld. In deze aflevering: Andy Mosmans (strateeg bij FHV, vanaf 1991), Edith Smit (hoogleraar Persuasieve Communicatie UvA), Mary Hoogerbrugge (beschermvrouwe SWOCC, oud-student van Giep), Peter van Woensel-Kooy (senior redacteur van onder meer MarketingTribune), Fred Bronner (emeritus hoogleraar Communicatiewetenschap UvA), Tijs Timmerman (lector Marketing & Customer Experience, Hogeschool Utrecht). GIEP is een Airborne Original, ontwikkeld in samenwerking de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC). Deze podcast is mede-mogelijk gemaakt door Ace; Family of Leading Agencies en Adformatie. Naar een idee van: Jeroen de BakkerConcept & Creative Director: Marvin JacobsResearch, interviews & scripts: Anik SeeSr. Producer: Maaike LuijerSound engineer & soundtrack: Sam van OmmenHost: Liesbeth Rasker
Gemaakt door: Audio agency Airborne Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast GIEP heeft in totaal 7 afleveringen
Maker: Audio agency Airborne Datum: 09-06-2022
Maker: Audio agency Airborne Datum: 23-06-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.