Guido Stein, genomineerd voor Communicatieman 2020 en Director Customer Strategy and Brand bij Vattenfall. “Vattenfall, was dat niet eerst Nuon?" Ja, precies. Guido en zijn team hebben in 2019 deze naamsverandering vormgegeven. En ‘en passant’ ook hun nieuwe purpose in Nederland gelanceerd, ‘Fossielvrij Leven in één Generatie’. Met deze unieke uitdaging die, naar eigen zeggen, unieke resultaten opleverde kwam hij in de finale terecht. Stemmen kan tot 13 juni 2020 op www.cday.nl!
Gemaakt door: Future Communication Eerste aflevering: 12-06-2022
De podcast Getting comfie with... heeft in totaal 52 afleveringen
Maker: Future Communication Datum: 10-05-2020
Maker: Future Communication Datum: 29-05-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.