“Een gemiddeld product met geweldige marketing verkoopt beter dan een geweldig product met gemiddelde marketing” is de stelling die we deze week bespreken in onze podcast Get Comfy. Zijn wij het hiermee eens, of zien we het anders? Luister ...
Wij, Hanne en Marion, nemen je in onze podcast mee in onze wereld als merkstrateeg en eigenaren van Comfy. Met Comfy helpen wij je om op te vallen in de markt, met een eigen merkverhaal, waardoor je meer ideale klanten aantrekt. We hebben het over de kracht van merkverhalen, jezelf in de markt positioneren en ijzersterke marketing. Heb je specifieke vragen over je merkstrategie, een merkverhaal toepassen of andere marketing vragen? Volg ons op Instagram of LinkedIn en laat het ons weten, je kan ons volgen op @merkbureau.comfy (Instagram) of www.linkedin.com/company/comfymerkbureau.
“Een gemiddeld product met geweldige marketing verkoopt beter dan een geweldig product met gemiddelde marketing” is de stelling die we deze week bespreken in onze podcast Get Comfy. Zijn wij het hiermee eens, of zien we het anders? Luister ...
Deze keer hebben we een hele bijzondere aflevering. We gaan in gesprek met één van onze klanten. In dit geval Marloes Alblas, General Manager van Postillion Hotel Deventer. Marloes heeft zich de afgelopen periode ingezet om het merk van ...
“Marketing gaat om het beïnvloeden van menselijk gedrag” is de stelling die we deze week bespreken. Zijn wij het hiermee eens, of zien we het anders? Luister de aflevering om daarachter te komen en onze inzichten hierover te kunnen gebruik ...
- Marion zit in een marketingfunnel van dogfluencers die veel kansen laat zien. Hierbij het linkje zoals besproken in de aflevering: https://instagram.com/toylilo?igshid=MzRlODBiNWFlZA== - Hanne’s aandacht werd getrokken door het me ...
In deze aflevering bespreken we: - Een nieuw social media kanaal - Automatiseren van Instagram DM - “Met marketing doet iedereen hetzelfde, het is een soort trucje" - Het merkverhaal van de Engelse voetbalclub Wrexham ...
In deze aflevering bespreken we: - Wat de 3% best presterende merken met elkaar gemeen hebben - Welk Nederlands merk afgelopen jaar het meest hard gegroeid is - Het merkverhaal van "Go-Tan" - We bespreken een stell ...
In deze aflevering bespreken we: - Het trendrapport met social media cijfers en negatieve reacties die we zien op AI - Het merk "Cortina", met een opvallend leuk verhaal - We bespreken een stelling, in dit geval: “Mar ...
In deze aflevering bespreken we: - Wat ons is opgevallen op social media afgelopen week in het kader van merkstrategie & marketing (dit keer TikTok & AI) - Het merk "Surreal" dat gezonde ontbijtgranen verkoopt en wat je kun ...
In deze aflevering gebruiken we een nieuw format: - Wat ons is opgevallen op social media afgelopen week in het kader van merkstrategie & marketing - We lichten 1 bekend merk uit met een goed verhaal - We bespreken een stell ...
In deze aflevering hebben we het over hoe je tijd vrij maakt om aan je marketing te werken en waarom dat belangrijk is. We bespreken onder andere: - Wat zijn marketingdoelen en hoe kun je die voor jezelf maken? Vanuit je bedrijfsdoele ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.