Aflevering Hoe Klantfeedback Ervoor Zorgt Dat Je Gaat Opvallen In De Markt

· Aflevering van de podcast: Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Deze week bespreken we in onze podcast een interessante stelling: "Klantfeedback is niet representatief voor onze hele markt." Een veelgehoord argument dat we vandaag eens onder de loep nemen. Andere onderwerpen die aan bod komen: - Hoe Netflix AI inzet en daardoor het laagste verlooppercentage in de markt heeft - Hoe Artis een bezoekje aan de dierentuin een ideale zomeractiviteit maakt - Een merk die niet inzet op hun merk De tip van deze week gaat over de kleine details in de klantreis en hoe dat je een sterker merk maakt. Ben je klaar om van jouw bedrijf een sterk merk te maken? Daar kunnen wij je bij helpen. Bekijk hier hoe je met ons kunt werken of vul onze merkchecklist in en ontdek hoe het ervoor staat met jouw merk. Volg ons op Instagram of LinkedIn - Merkbureau Comfy op Instagram - Connect met Hanne op LinkedIn - Connect met Marion op LinkedIn

Speelgoedwinkel
Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing

Gemaakt door: Comfy Eerste aflevering: 06-11-2024

De podcast Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing heeft in totaal 67 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe klantfeedback ervoor zorgt dat je gaat opvallen in de markt

Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing · 05-08-2024

00:00 00:30:21