Elke week hebben we het over een merk en de strategie erachter. En we merken zelf dat het vaak gaat over duurzame merken of merken met een duurzame missie. Dat vonden we opvallend en daarom bespreken deze week de stelling: “Duurzaamheid als merkstrategie, is het een trend of noodzaak?” Andere onderwerpen die aan bod komen: - Een opvallende campagne van Tony' Chocolonely - Een restaurant dat 4 reserveringen per seconde kreeg - Koffiemerk Peeze en hun missie De tip van deze week gaat over experience marketing. Hoe zorg je ervoor dat je een beleving van je merk maakt en je zo kunt opvallen? WERK MET ONS: Ben je klaar om van jouw bedrijf een sterk merk te maken? Daar kunnen wij je bij helpen. Bekijk hier hoe je met ons kunt werken: https://comfy.nl/diensten/ VOLG ONS: Volg Comfy op Instagram: https://www.instagram.com/merkbureau.comfy/ Connect met Hanne op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/hanne-hiensch-68352b8b/ Connect met Marion op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marion-van-bennekom-5216a693/ GRATIS STARTEN: Vragenlijst om jouw ideale klant te leren kennen: ?https://comfy.nl/gratis-vragenlijst-voor-jouw-ideale-klant/? Werkboek om te starten met je marketing: ?https://comfy.nl/werkboek-starten-met-je-marketing/?
Gemaakt door: Comfy Eerste aflevering: 06-11-2024
De podcast Get Comfy - merkverhalen, strategie en marketing heeft in totaal 67 afleveringen
Maker: Comfy Datum: 25-01-2024
Maker: Comfy Datum: 22-02-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.