Gebruiker Centraal podcast

Gebruiker Centraal

Gebruiker Centraal is een overheidsbrede kenniscommunity over de dienstverlening van de overheid. Gebruiker Centraal streeft naar een betere overheidsdienstverlening voor iedereen. In onze podcasts gaan we dieper in op de vraag hoe de overheid de mens voorop kan stellen in haar dienstverlening. Dat doen we aan de hand van verschillende thema's maar één onderwerp staat altijd centraal: het menselijk perspectief in overheidsdienstverlening.

  • Podcast gepubliceerd op: 9-10-2022 01:26:25
  • Maker: Gebruiker Centraal
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 20-8-2025 21:35:00
  • Datum eerste aflevering: 21-10-2020 12:00:58
  • Datum laatste aflevering: 8-7-2025 12:42:15

Speelgoedwinkel

39 Afleveringen

  • 20:23

    De vodcast 'Omnichannel in Verbinding' gaat over omnichannel dienstverlening bij de overheid. Deze aflevering gaat over inclusie. Of: het belang van het openhouden van meerdere kanalen in je dienstverlening. ...

  • 33:03

    Dit is een aflevering van de podcastserie 'Klantbeleving bij de overheid;. Deze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Gebruiker Centraal en is een initiatief van Community CX. In deze podcast spreken Robert Vels, CX-leider van Rijksdiens ...

  • 20:58

    De vodcast 'Omnichannel in Verbinding' gaat over omnichannel dienstverlening bij de overheid. Deze aflevering gaat over van het kastje naar de muur. En of dat nou een groot probleem is, en wat je daaraan kunt doen. ...

  • 0:45:41

    Mensen die contact hebben met een overheidsorganisatie doen dit via verschillende communicatiekanalen. Bijvoorbeeld via een mobiele app, formulieren of een persoonlijk gesprek. Hoe laat je die kanalen op elkaar aansluiten? Welk kanaal zet j ...

  • 10:45

    Duidelijk communiceren met de buitenwereld vinden we belangrijk. Daarom besteden we er veel tijd aan. Maar hoe goed communiceer jij binnen je eigen organisatie? In je interne documenten duidelijk communiceren verdient namelijk net zoveel aa ...

  • 15:05

    Een overheid die het gedrag van mensen ‘stuurt’, kan en mag dat wel? Is het ethisch, is het integer? Gedragsexperts zijn het erover eens: op gedrag sturen mag gerust. Het kan nuttig zijn om je communicatie en dienstverlening te verbeteren. ...

  • 15:50

    Iedereen kent wel het gezegde ‘een beeld zegt meer dan 1.000 woorden’. Het betekent dat een goede foto of afbeelding je verhaal sterker kan maken. Maar het betekent ook dat je met een verkeerd beeld de plank flink kunt misslaan. Wees je daa ...

  • 10:48

    Direct duidelijk zijn, dat willen we (bijna) allemaal. Toch gebeurt dit lang niet altijd. Neem juridische teksten, zoals algemene voorwaarden, privacyverklaringen, bekendmakingen en vergunningen. Die zijn meestal onbegrijpelijk. De vraag is ...

  • 12:24

    Wat is begrijpelijk schrijven? Vraag dit aan een communicatie­professional en waarschijnlijk krijg je als antwoord: ‘Dat is schrijven op B1-niveau.’ Dat schrijven op taalniveau B1 nodig is, hoor en lees je overal. Toch is begrijpelijk schri ...

Vorige Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00