Willem Pieterson gaat in deze aflevering van de vodcast 'Omnichannel in verbinding' in gesprek met Wolfgang Ebbers en Liesbeth Hak. Ze hebben het over de kanaalstrategie van organisaties. Wat zijn voor- en nadelen van verschillende aanpakke ...
Gebruiker Centraal is een overheidsbrede kenniscommunity over de dienstverlening van de overheid. Gebruiker Centraal streeft naar een betere overheidsdienstverlening voor iedereen. In onze podcasts gaan we dieper in op de vraag hoe de overheid de mens voorop kan stellen in haar dienstverlening. Dat doen we aan de hand van verschillende thema's maar één onderwerp staat altijd centraal: het menselijk perspectief in overheidsdienstverlening.
Willem Pieterson gaat in deze aflevering van de vodcast 'Omnichannel in verbinding' in gesprek met Wolfgang Ebbers en Liesbeth Hak. Ze hebben het over de kanaalstrategie van organisaties. Wat zijn voor- en nadelen van verschillende aanpakke ...
In deze aflevering van de podcast 'Klantbeleving bij de overheid' gaan Robert Vels en Martijn Lentz in gesprek met Marleen Kuiper van Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP). Zij vertelt over het complexe internationale speelve ...
Dit is een aflevering van de podcastserie 'Klantbeleving bij de overheid'. In deze podcast spreken Robert Vels, CX-leider van Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO), en Martijn Lentz, CX-leider bij de KVK, met CX-leiders over klantbel ...
De vodcast 'Omnichannel in Verbinding' gaat over omnichannel dienstverlening bij de overheid. Deze aflevering gaat over inclusie. Of: het belang van het openhouden van meerdere kanalen in je dienstverlening. ...
Dit is een aflevering van de podcastserie 'Klantbeleving bij de overheid;. Deze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Gebruiker Centraal en is een initiatief van Community CX. In deze podcast spreken Robert Vels, CX-leider van Rijksdiens ...
De vodcast 'Omnichannel in Verbinding' gaat over omnichannel dienstverlening bij de overheid. Deze aflevering gaat over van het kastje naar de muur. En of dat nou een groot probleem is, en wat je daaraan kunt doen. ...
Mensen die contact hebben met een overheidsorganisatie doen dit via verschillende communicatiekanalen. Bijvoorbeeld via een mobiele app, formulieren of een persoonlijk gesprek. Hoe laat je die kanalen op elkaar aansluiten? Welk kanaal zet j ...
Wil je als organisatie begrijpelijk communiceren? Dan is dit niet alleen aan de afdeling Communicatie; je hebt er al je collega’s en leidinggevenden bij nodig. Maar hoe zorg je dat zij dit ook inzien, en hoe krijg je ze enthousiast? Laat je ...
Duidelijk communiceren met de buitenwereld vinden we belangrijk. Daarom besteden we er veel tijd aan. Maar hoe goed communiceer jij binnen je eigen organisatie? In je interne documenten duidelijk communiceren verdient namelijk net zoveel aa ...
Een overheid die het gedrag van mensen ‘stuurt’, kan en mag dat wel? Is het ethisch, is het integer? Gedragsexperts zijn het erover eens: op gedrag sturen mag gerust. Het kan nuttig zijn om je communicatie en dienstverlening te verbeteren. ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.