Soms kun je best wel in een kramp schieten als je aan het creëren slaat. Daarover hadden we het al eerder. Je schiet snel in de HOE-vraag. Niet onterecht, want het is ook best een interessante vraag. Dat bleek ook wel uit de vragen die ik ...
In deze podcast praat ik - Digna Brand - om de paar dagen vrijheid en 100% je eigen voorwaarden in je business. Voor ondernemers, freelancers en interimmers die een VET business idee hebben en dat nu wel eens dito de wereld in willen slingeren. Helemaal op hun eigen manier en als zichzelf. Easy. En, niet onbelangrijk, effectief. Je wilt verkopen! Je hebt immers een bedrijf. Hoe zorg je er nu voor dat je je verdienmodel simpel houdt? En dat wat je daarover zegt echt onderscheidt en verleidt? In je mails, op je salespage, in gesprekken, in je podcast...? Waar dan ook. Dat wil je weten, want met die kennis op zak ben jij straks de enige serieuze optie in jouw markt. Ready to rock? Meer informatie over Digna - www.dignabrand.nl See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.
Soms kun je best wel in een kramp schieten als je aan het creëren slaat. Daarover hadden we het al eerder. Je schiet snel in de HOE-vraag. Niet onterecht, want het is ook best een interessante vraag. Dat bleek ook wel uit de vragen die ik ...
In deze aflevering deel ik mijn 3 belangrijkste inzichten naar aanleiding van een online event waar ik deze week onderdeel van was. Als spreker en als student. Een actuele podcast dus, met tijdloze inzichten. Over hoe alles er al is, movem ...
Je luistert deze podcast waarschijnlijk omdat je meer wilt maken. Zelf je verhaal wilt delen. Je boodschap. Je aanbod. Je visie. Dat gaat dus vooral over het produceren van content en copy. Toch kan het consumeren van andermans copy en con ...
Als ondernemer, zeker als starter of als je een nieuwe move wilt maken, is dit een onderwerp dat telkens weer de revu passeert. Onderscheidend vermogen. Hoe zorg je nou dat jij opvalt? Met wat jij te vertellen hebt? Logisch en goed. Maar he ...
Jij weet veel. Hebt bakken ervaring. Dat komt je mooi van pas in je werk, maar kan je behoorlijk dwars zitten in je content. Want je wilt al snel teveel vertellen. Of het is allemaal behoorlijk ingewikkeld wat je deelt. Saai misschien zelf ...
Als we content maken, maken we dat natuurlijk niet voor onze bureaula. We willen er mensen mee bereiken. Ze raken. Activeren. We willen kortom, dat onze content wat doet. Maar hoe belangrijk is het echt om heel veel views, likes of bezoeke ...
Hoe vaak heb je niet een geniaal idee en loop je vast op het moment dat je ermee aan de slag gaat? Of nog voor je begint? Een blog? Een ebook? Een podcast? Een boek? Dat heeft vaak te maken met de remmende, verlammende HOE vraag. Weet j ...
In deze podcast heb ik het met je over storytelling. Een superkrachtige techniek om in te zetten voor je business. Om jouw verhaal sterk neer te zetten. Overtuigend. Met impact. Met bovendien een template om direct mee aan de slag te gaan. ...
In deze podcast stel ik je de vraag 'Waar heb je zin in'. Naar aanleiding van meerdere gesprekken die ik onlangs voerde, EN een van mijn meest recente belangrijke business-inzichten. Een inzicht dat ervoor zorgde dat jij nu naar deze podca ...
In een wereld waarin de content je om de oren vliegt, zeker nu Tante Corona op bezoek is, leek het me lekker om even wat brandstof te bieden. Voor iedereen die nu toffe dingen wil maken, die ook nog een beetje opvallen, aantrekkelijk zijn ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.