Toen ik een halfjaar aan het freelancen was, wilde ik een eigen workshop organiseren. Onder de titel 'Webtekst met Impact' (that's right, dat durfde ik toen gewoon haha). Dat idee lag er al een tijdje, maar ik deed er niks mee. Tot ik een ...
In deze podcast praat ik - Digna Brand - om de paar dagen vrijheid en 100% je eigen voorwaarden in je business. Voor ondernemers, freelancers en interimmers die een VET business idee hebben en dat nu wel eens dito de wereld in willen slingeren. Helemaal op hun eigen manier en als zichzelf. Easy. En, niet onbelangrijk, effectief. Je wilt verkopen! Je hebt immers een bedrijf. Hoe zorg je er nu voor dat je je verdienmodel simpel houdt? En dat wat je daarover zegt echt onderscheidt en verleidt? In je mails, op je salespage, in gesprekken, in je podcast...? Waar dan ook. Dat wil je weten, want met die kennis op zak ben jij straks de enige serieuze optie in jouw markt. Ready to rock? Meer informatie over Digna - www.dignabrand.nl See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.
Toen ik een halfjaar aan het freelancen was, wilde ik een eigen workshop organiseren. Onder de titel 'Webtekst met Impact' (that's right, dat durfde ik toen gewoon haha). Dat idee lag er al een tijdje, maar ik deed er niks mee. Tot ik een ...
Je loopt al een tijdje rond met een idee waarvan je WEET dat het goed is. Dat het klopt. Dat het waardevol is voor heel veel mensen. Toch is het er nog niet. Heb je het nog niet de wereld ingeslingerd en heb je er dus ook nog geen klanten ...
Als je nu nog (als interimmer, freelancer of bv coach) je uren verkoopt, stoot je een keer tegen een plafond. Qua tarief, qua tijd, en heel waarschijnlijk ook in voldoening. Als je een beetje op mij lijkt is met name dat laatste je een doo ...
'Hoe schrijf ik een Over Mij pagina die niet over mij gaat?' GENIALE vraag. Ik kreeg 'm van de week binnen toen ik op Instagram aankondigde weer te gaan podcasten en benieuwd was naar welke topics er een beetje leven. Blij werd ik van deze ...
Deze zondag neem ik je mee op een van mijn copy-nerd middagen. Lekker een beetje struinen door blogs en over platforms. Inspiratie opdoen over copy en ideeën opdoen voor klanten, mijzelf en nieuwe content. Deze bewuste middag kwam ik terec ...
Titels. Misschien wel je meest powerful wapen om de aandacht te trekken. Mega belangrijk in een wereld barstensvol content. Maar waar let je nou op bij het schrijven? Als je bezig bent met een weggever, mail, blog, podcast, YouTube video.. ...
Een van de boeken die mij het meest heeft geïnspireerd de afgelopen jaren is grappig genoeg een boek dat helemaal niet over copywriting gaat. Het is een boek dat ik ook bestelde ik mijn tijd als event manager. Over Event Design. Ik pikte d ...
'Dat kan ik toch zo niet zeggen/beweren/waarmaken?!' De meest gehoorde uitspraak als het gaat over een bold statement maken. Over gedurfde messaging en duidelijke taal. En dat is ook niet zo gek, want holy moly is het vaak ongemakkelijk om ...
Je staat op een punt in je business dat je het niet meer allemaal zelf wilt doen. Niet omdat je het niet kunt of omdat je er een hartgrondige hekel aan hebt, maar omdat je een nieuwe, hogere standaard zoekt. Bijvoorbeeld in je copy. Tijd o ...
Van de week voerde ik meerdere gesprekken waarin me een terugkerende uitspraak/herhaald argument opviel. Over eerst zelf ergens mee aan de slag gaan, zonder hulp of coaching. Omdat er anders teveel afleiding is. Je zo teveel af zou raken v ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.