Met Carnaval achter de rug haken Jennifer en Vincent in deze aflevering slim in op themadagen. Carnaval bracht stijgende bierprijzen, tweedehands outfits in opmars en zelfs een statiegeldwagen in de optocht. En heb jij de kapsalonvlaai al geproefd? Campagnes sprongen eruit: Bavaria scoorde met #carnavalvrij, en we ontwikkelden een eigen carnavalskraker. Moth en Franco Manca speelden in op Margaritadag met een speciale verpakking, en Knorr en Tinder vormden een match met de ‘green flags’-campagne voor Valentijnsdag. Ook de Super Bowl bood kansen: Mountain Dew bedacht Seal as a Seal, en Nike trok de aandacht met de So Win-campagne. Volg ons op Instagram & TikTok? Bronnen . Kort nieuws . - Polonaise aan de bar - Techvisor - Trends in carnavalskleding – Omroep Veldhoven - Kapslonvlaai – Brabants Dagblad - Statiegeldwagens - NOS - Bavaria #Carnavalvrij - Esprix - Margarita Day – Famous Campaigns Campagnes. - Knorr x Tinder: #UnlockYourGreenFlag – MarketingDive - AI discussie – Ashley Rutstein - LinkedIn - Mountain Dew met Seal – YouTube - Nike – So Win – Marketing Report Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Gemaakt door: TEAM LEWIS NL Eerste aflevering: 07-03-2024
De podcast Dit Had Een Nieuwsbrief Kunnen Zijn heeft in totaal 11 afleveringen
Maker: TEAM LEWIS NL Datum: 05-02-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.