Jennifer en Vincent starten het jaar met goede voornemens. Plots was daar Deepseek, TikTok op zwart en Instagram met een nieuwe look. Ondertussen draagt Donald Duck bij aan onze schermverslaving, terwijl steeds meer schoolkantines vleesvrij worden. KFC’s voordeuren duiken op en Cadbury introduceert een slimme verpakking om makkelijker te delen. Op campagnegebied viel er ook veel op. Lowlander speelt in op minder alcohol met “No & Low”, TUI lanceert AI-influencer Lena die duurzaam reist, en YoungCapital probeert de generatiekloof te dichten met Boost je Boomer – wat doet denken aan een andere campagne. Australian Lamb verrast met een creatieve campagne waarin vereniging over lamsvlees centraal staat. Volg ons op Instagram & TikTok? Bronnen . Kort nieuws . - Handelsoorlog – NOS - Lancering Deepseek – Nu.nl - Reactie Open.AI - Decrypt - TikTok op zwart - Algemeen Dagblad - Instagram gaat voor rechthoeken – DutchCowboys - Donald Duck draagt bij aan schermverslaving – Trouw - Vleesvrije schoolkantines – NOS - KFC 24/7 open – Famous Campaigns - Cadbury: delen is lief – The Drum Campagnes. - Lowlander “No and Low” - Marketing Tribune - TUI’s reis explorer – Marketing Tribune - Boost je Boomer – Campagne Video - Working Moms – IMDB - Australian Lambs – Campagne Video Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Gemaakt door: TEAM LEWIS NL Eerste aflevering: 07-03-2024
De podcast Dit Had Een Nieuwsbrief Kunnen Zijn heeft in totaal 10 afleveringen
Maker: TEAM LEWIS NL Datum: 20-12-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.