In deze aflevering bespreken Vincent en Jennifer de omstreden advertentiestrategie van Temu. Daarnaast komt Girls' Day aan bod, waarbij bedrijven meiden kennis laten maken met de wereld van tech. Verder delen ze een vleugje nostalgie met de aankomende Sims film. En het duo buigt zich over het gebruik van AI door Aldi tegenover het antigeluid van Dove. Ze sluiten af met de nieuwe campagne van Snickers in voetbal, die beginnersfouten viert. Volg ons op Instagram & TikTok Bronnen Kort nieuws - Dr. Martens klaagt Temu aan voor merkinbreuk - FashionUnited - Temu zet relatief onbekende influencers in voor bekendheid - NRC - Margot Robbie werkt aan The Sims-film met haar productiebedrijf - NU.nl - Girls' Day: 130 meiden op zoek naar een toekomst in de techniek op Brainport Industries Campus - Innovation Origins Hoofdtopics - Aldi gebruikt AI voor nieuwe reclamestem - Marketing Tribune - Dove belooft geen AI te gebruiken in reclames - Dove - Snickers lanceert campagne gericht op beginnersfouten - Marketing Tribune Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Gemaakt door: TEAM LEWIS NL Eerste aflevering: 07-03-2024
De podcast Dit Had Een Nieuwsbrief Kunnen Zijn heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: TEAM LEWIS NL Datum: 20-03-2024
Maker: TEAM LEWIS NL Datum: 24-05-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.