Aflevering #34: Denken Vanuit Data, Het Risico Van Amazon, Facebook Deelt Meer Data

· Aflevering van de podcast: Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Om je marketingstrategie te verbeteren is data cruciaal. Maar hoe zorg je dat je de juiste data verzamelt, het goed organiseert en vervolgens de juiste inzichten vergaart? En wat de algoritmes van Facebook en Google met jouw data? Verder aandacht voor de risico's van Amazon, het Social Media onderzoek van NewCom, TikTok ad self service en Facebook deelt waar ze buiten Facebook volgen. Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis, Joris Kroes. Shownotes: www.adwise.nl/podcast34

Speelgoedwinkel
Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Gemaakt door: Adwise - Your Digital Brain Eerste aflevering: 21-01-2020

De podcast Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. heeft in totaal 184 afleveringen

Vorige aflevering

#33: Omichannel uitdagingen voor retailers en cookieloos adverteren

#33: Omichannel uitdagingen voor retailers en cookieloos adverteren

Maker: Adwise - Your Digital Brain Datum: 23-01-2020

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#34: Denken vanuit data, het risico van Amazon, Facebook deelt meer data

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. · 19-02-2020

00:00 45:13