Aflevering #026 Het Belang Van Klantbeoordelingen

· Aflevering van de podcast: DGOC Online Marketing Podcast

Klantbeoordelingen verzamelen is al jaren een van de meest waardevolle onderdelen van elke online marketing strategie. De manieren waarop je feedback kunt verzamelen zijn flink gegroeid de afgelopen jaren, zeker ten opzichte van de tijd waarin wij een interview hadden met de oprichter van de Feedback Company. Mis geen enkel online marketing inzicht meer en volg ons ook hier: - Online marketing blog - Online Marketing video's - Webwinkel Marketing Platform --- Send in a voice message: https://anchor.fm/online-marketing-podcast/message

Speelgoedwinkel
DGOC Online Marketing Podcast

DGOC Online Marketing Podcast

Gemaakt door: Marc de Groot Eerste aflevering: 11-12-2019

De podcast DGOC Online Marketing Podcast heeft in totaal 85 afleveringen

Vorige aflevering

#025 Social Media Marketing Management

#025 Social Media Marketing Management

Maker: Marc de Groot Datum: 27-01-2020

Volgende aflevering

#027 Online videomarketing voor e-commerce

#027 Online videomarketing voor e-commerce

Maker: Marc de Groot Datum: 03-02-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#026 Het belang van klantbeoordelingen

DGOC Online Marketing Podcast · 30-01-2020

00:00 09:35