Voor het tweede seizoen gaat ‘naamexpert’ Floris Hülsmann op zoek naar het verhaal achter de bekendste merknamen die ons land rijk is. Hoe is de naam van de zitzakken Fatboy ontstaan? Waar staat de afkorting TUI eigenlijk voor? Waarom eindigt de naam Fonq met een ‘q’ en waarom heet Uitgekookt ‘Uitgekookt’? Je hoort de verhalen achter de namen in de podcastserie De Zo Genaamde Podcast, elke week weer een ander merk waar host Hülsmann zijn tanden in zet. Met steeds een gast achter het merk. Kortom, seizoen twee mag je niet missen, luister alle afleveringen zodat je alles weet over de meest opvallende namen.
Ditmaal ontvangt presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast Jasmijn Rijcken van Soilmates. De startup procuceert 'Healthy Oil', geperst van afgedankte - want, te lelijk - avocado’s. Hoe zet je zo'n vegan product op de ...
Floris Hülsmann ontvangt in aflevering zes van De Zo Genaamde Podcast Sam Rohn, ceo van koeriersbedrijf Red Je Pakketje. Een nog duidelijkere naam kan je je bijna niet wensen. Een naam die sinds 2015 hetzelfde is gebleven ondanks een ...
In de studio ontvangt naamexpert Floris Hülsmann Jaap Bakker, directeur van Welkom Energie. Opvallend, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is niet elke energieconsument welkom bij het bedrijf. Hoe zit dat dan? Bakker legt ...
Ynzo van Zanten is 'Chief Evangelist' bij het niet te missen slaafvrije en mondiaal succesvolle chocolademerk Tony's Chocolonely. Als vanzelfsprekend heeft presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast het over die naam. Daarv ...
Geïnspireerd door de documentaire Tapped, besloten Daf Dubbelman en zijn compagnons iets te doen aan de vervuilende en onzinnige, gebottelde waterindustrie. Zo’n 10 jaar geleden werd daardoor de merknaam krnwtr geboren. Een herk ...
Het wereldberoemde sieradenmerk Buddha to Buddha. Je legt al snel de link met het Verre Oosten. Batul Loomans, oprichter en ondernemer in hart en nieren, vertelt openhartig over hoe hij vanuit de textielindustrie in India een nieuwe passie ...
Merijn Everaarts werd in 2009, tijdens een strandwandeling, persoonlijk geconfronteerd met de grote hoeveelheden plastic in de zee. Hij besloot direct actie te ondernemen, want er moest en zou een oplossing worden bedacht voor deze vervuil ...
Van de intentie om een ‘nieuw leuk bedrijfje’ te beginnen naar een wereldwijde franchise in slechts een paar jaar. Het overkwam creatievelingen Ron Simpson en Julien Zaal met mono restaurant The Avocado Show. Inspelen op trends ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.