Ynzo van Zanten is 'Chief Evangelist' bij het niet te missen slaafvrije en mondiaal succesvolle chocolademerk Tony's Chocolonely. Als vanzelfsprekend heeft presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast het over die naam. Daarvoor moeten we 15 jaar terug in de tijd, bij de start van het merk. Van meet af aan nemen de ondernemers achter Tony's Chocolonely hun bedrijf en product bloedserieus, maar zichzelf niet altijd. Het is ook het idee achter de bijzondere functieomschrijvingen en die van de choco-lekkernijen zelf. Maar die merknaam? Over de oorsprong hoor je alles in deze podcast. ,,Het lekkere is in ieder geval dat het zo'n kansloze naam is om uit te spreken'', vertelt Van Zanten. En iedereen kan de naam op een andere manier interpreteren. Ook zo bijzonder. O ja: natuurlijk hoor je in deze podcast ook over de wereldwijde beweging die 'Tony' is, de coronacrisis en de gevolgen voor de boeren en business, de verdere plannen van het bedrijf en het belang van de strijd voor een slaafvrije chocolademarkt, ook in 2021. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 04-12-2022
De podcast De Zo Genaamde Podcast | De Ondernemer heeft in totaal 18 afleveringen
Maker: De Ondernemer Datum: 08-01-2021
Maker: De Ondernemer Datum: 01-04-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.