Wat als je een disruptieve dienst organiseert voor voor bijvoorbeeld boekhouden, hoe ga je jezelf dan in de markt zetten? Wat is de tone of voice, hoe laat je zien dat je anders bent dan traditionele bedrijven die met een boekhouding bezig ...
Welkom bij De Webcast, de podcast waarin een aantal docenten, met een online marketing en digital design achtergrond, van de Haagse Hogeschool en eventuele gasten iedere aflevering kritisch kijken naar een website. Wat valt ze op, wat zouden ze anders doen of wat is briljant gevonden? Gewoon een goed gesprek over een online presence.
Wat als je een disruptieve dienst organiseert voor voor bijvoorbeeld boekhouden, hoe ga je jezelf dan in de markt zetten? Wat is de tone of voice, hoe laat je zien dat je anders bent dan traditionele bedrijven die met een boekhouding bezig ...
Wat als je nou een bank bent? Dan moet je eigenlijk iedereen aanspreken, maar je wilt ook je eigen waarden en identiteit over dragen. Eens stevige uitdaging voor een organisatie die ook nog vanuit de overheid andere streng toezicht staat. ...
Pitviper doet het anders dan anderen. Een rebelse manier van aanspreken, reclame maken, vormgeven en ontwerpen. Dat is mooi, maar is het ook gebruikersvriendelijk? En is het het uiteindelijk nu wel zo rebels? ...
Nike is natuurlijk een begrip in de sportwereld, maar hoe doen zij het online? Zeker als je de kans krijg om je eigen sportschoenen te ontwerpen! Wat valt ons op in de merkidentiteit, maar zeker ook hoe gebruikersvriendelijk zo’n configura ...
Op het gebied van usability is de NN Group een begrip. Maar hoe ziet de website van een begrip eruit? Wat valt ons op en hoe profileer je je als je zo’n bekende naamgever hebt. Een bijzondere balans volgens ons. ...
Het eerste seizoen zit erop. Een moment om met zijn drieën eens terug te kijken naar de afleveringen, wat we geleerd hebben, welke inzichten we hebben gekregen en terugkijken naar reacties op het afgelopen jaar. Nu vakantie en dan gaan we ...
Duolingo is bijna een huishoudnaam geworden als je een nieuwe taal wil leren. Met gamification en een uitgebreide keuze menu mensen overhalen om terug te komen om meer talen te leren. De dames van “ko nieuwsgierige interactie” schuiven aan ...
Samen met bezoekers aan de INCMD dag in Rotterdam kijken we naar de merkbeleving en vormgeving van de website van hun toeristische stad. Een leuke korte inkijk hoe bezoekers en inwoners van een stad kijken naar de toeristische informatie v ...
Wie kent het probleem niet. Je wilt thee, dan zet je daarvoor de pot op het vuur en dan begint het wachten. Daar heb je tegenwoordig toch de tijd niet meer voor? Quooker heeft de oplossing en een hele strakke site. Maar voor wie is die sit ...
Samen met bezoekers aan de INCMD dag in Rotterdam kijken we naar de merkbeleving en vormgeving van de website van hun toeristische stad. Een leuke korte inkijk hoe bezoekers en inwoners van een stad kijken naar de toeristische informatie v ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.