We wagen ons in de wereld van de High Fashion met de Zara. Tenminste, dat is de indruk die we gelijk bij het binnenkomen van de digitale winkel al krijgen. Maar blijft dat beeld bestaan? ...
Welkom bij De Webcast, de podcast waarin een aantal docenten, met een online marketing en digital design achtergrond, van de Haagse Hogeschool en eventuele gasten iedere aflevering kritisch kijken naar een website. Wat valt ze op, wat zouden ze anders doen of wat is briljant gevonden? Gewoon een goed gesprek over een online presence.
We wagen ons in de wereld van de High Fashion met de Zara. Tenminste, dat is de indruk die we gelijk bij het binnenkomen van de digitale winkel al krijgen. Maar blijft dat beeld bestaan? ...
Heerlijk eten met mooie foto’s in een magazine. Dat is hoe het jaren lang ging, maar lukt het om de overstap te maken naar digitaal? Hoe maak je een magazine aantrekkelijk op de digitale snelweg? Dat is de uitdaging van vandaag! ...
De Webcast duikt in de wereld van de kinderwagens. Of zijn het nu buggy's? De website van het mooie merk Joolz lijkt op het eerste gezicht prima, maar in een goed gesprek over de website, blijkt de usability en de content toch wat vrag ...
Het is tijd om een reis te boeken. Een bijzondere website daarvoor is die van reisspecialist Djoser. Het ontwerp van de website roept bij de deelnemers van De Webcast verschillende gevoelens op. Reden om er in een goed gesprek dieper in te ...
Hoe verhoudt een overzeese website zich met eentje hier in Nederland. We keken naar de officiële website van Curaçao en vonden dat het mooi is om te zien hoe culturele verschillen in contact zoeken ook in de digitale wereld een plek krijge ...
Hoe spreek je een jonge doelgroep aan over het feit dat je bestaat, je op zoek bent naar nieuwe mensen en wat je als werkgever kan bieden? Een uitdaging voor een organisatie als defensie. Toch zijn we zeker wel onder de indruk van de manie ...
Van de ene op de andere dag leek het wel of T-Mobile verdween en Odido er ineens was. Een telecom provider die er voor jou is, maar vinden wij dat persoonlijke ook terug op de website? Beluister onze zoektocht. ...
Intratuin is zo’n winkel die heel goed is om de mensen te verwonderen met de kerstdagen door de winkel helemaal onder te dompelen in kerst. De vraag is of dat gevoel over te zetten is naar het digitale kanaal? Wij proberen het uit te vinde ...
Als experiment pakken we nu eens twee bedrijven uit dezelfde branche en kijken hoe die websites zich met elkaar verhouden. Veel wordt bepaald door de propositie en positionering van zo’n bedrijf en wij komen erachter hoe verschillend twee ...
Net als de Rabobank 2 afleveringen geleden is ASR zo’n bedrijf die eigenlijk iedereen wil aanspreken. Maar kan dat ook, zeker als je als organisatie met een ‘erfenis’ zit van andere merken die voorheen onder dezelfde paraplu zaten? ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.