Albert Heijn wil zich niet laten aftroeven door pure players zoals Picnic, Thuisbezorgd of Amazon. Maar het oude kruideniersdenken van Albert Heijn remt het bedrijf om snel te vernieuwen. De nieuwe spelers denken puur digitaal, terwijl Albert Heijn in de transitie ook de analoge winkels in de straat winstgevend moet houden. De parallel met de journalistiek is gauw gelegd. Ook nieuwsmedia moeten digitaal groeien én de krant winstgevend houden. Kan de journalistiek iets leren van Albert Heijn? Journalist Lars Anderson van DPG Media praat met Wouter Kolk, CEO van Ahold-Delhaize voor Europa en Indonesië. *This episode is in Dutch only. Rather hear English editions? Listen to Michael Dyrby and Earl Wilkinson in episodes 1 and 2* See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Campus DPG Media Eerste aflevering: 06-11-2022
De podcast De Vernieuwing heeft in totaal 4 afleveringen
Maker: Campus DPG Media Datum: 07-01-2020
Maker: Campus DPG Media Datum: 27-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.