Jaap van Zessen (chef Digitaal) en Niels Klaassen (verslaggever AD en regionale titels) gaan in gesprek met Roland Sars. Sars is CEO bij Media Distillery.
Sars is directeur van Media Distillery, een Nederlands bedrijf dat dagelijks alle radio en televisie-uitzendingen analyseert voor politici en bedrijven die willen weten wanneer ze onderwerp van gesprek of in beeld zijn. Met hulp van kunstmatige intelligentie worden video en audio gescand, klanten krijgen automatisch een melding met het bijbehorende fragment. ,,Daar komt bijna geen mensenwerk meer aan te pas”, zegt Sars in een nieuwe aflevering van De Social Podcast. ,,Zoveel uur radio en televisie zouden we met onze 35 medewerkers ook echt niet meer kunnen verwerken.”
Abonneer je ook via
Spotify https://spoti.fi/33knO6f
iTunes https://podcasts.apple.com/nl/podcast/de-social-podcast/id1267578493
en volg ons via Social Media: @DeSocialPodcast Support the show. Support the show: https://krant.nl See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Algemeen Dagblad Eerste aflevering: 31-07-2022
De podcast De toekomst van de media heeft in totaal 33 afleveringen
Maker: Algemeen Dagblad Datum: 01-10-2019
Maker: Algemeen Dagblad Datum: 14-05-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.