Hoe bouw je een chocolade-imperium met impact? In deze speciale 75e aflevering van de Kreeft-podcast neemt Frits Snel, Countrymanager Benelux & Beyond bij Tony's Chocolonely, je mee in het fascinerende verhaal achter het merk dat strijdt tegen moderne slavernij en kinderarbeid in de cacao-industrie. Ontdek hoe Tony's, met een omzet van 100-150 miljoen euro, maatschappelijke impact en commerciële groei weet te combineren. Frits deelt de geheimen achter hun vijf unieke sourcingsprincipes en legt uit waarom slechts 5 procent van hun klanten specifiek voor duurzaamheid kiest – en waarom dat helemaal niet erg is. Van de eerste repen tot internationale expansie en van innovatie tot professionalisering: deze aflevering zit vol inspirerende inzichten voor iedereen die gelooft in de kracht van ondernemerschap met een missie.
Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 76 afleveringen
Maker: Lobster Company Datum: 04-01-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.