Rien Brus, expert in customer experience en nu aan de slag bij APG vertelt in deze podcast zijn ervaringen met de transformatie naar een echt klantgerichte organisatie. Zijn slogan: buiten winnen is binnen beginnen! Rien praat vol vuur over hoe klantbeleving van iedereen is. Dat het gaat om willen, kunnen en mogen. En dat in de tussentijd van hier naar daar juist de groei en ontwikkeling zit, onzekerheid mag best even duren als er ook oog is voor wat goed gaat. Gebaren en rituelen doen er toe doen bij verandering. Het belonen van fouten hoe spannend ook, kan een keerpunt zijn. Een podcast met mooie one-liners en diepe bespiegelingen.
Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen
Maker: Lobster Company Datum: 07-11-2022
Maker: Lobster Company Datum: 20-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.