Aflevering Fabian Kortekaas – Tui

· Aflevering van de podcast: De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Fabian Kortekaas, director customer experience en innovatie, vertelt in deze podcast over innoveren in tijden van crisis. Corona heeft veel sectoren op zijn kop gezet en zeker ook de reisbranche. TUI heeft deze ongekende crisis ook aangegrepen om versneld te innoveren. Met als leidraad ‘TUI creates moments that make life richer’ zijn medewerkers uit de hele organisatie in stelling gebracht om klanten ‘happy’ te maken. De menselijke factor terugbrengen in de dienstverlening in een tijd van crisis waarbij iedere euro telt. Hoe doe je dat? En hoe zorg je tegelijkertijd dat ook de digitale dienstverlening steeds persoonlijker en waardevoller wordt voor de klant? Fabian deelt zijn ervaringen. De drijvende kracht van de board, het belang van data, het delen van successen en vooral mensen stimuleren om zelf de bal op te pakken om de klant een unieke beleving te bezorgen.

Speelgoedwinkel
De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022

De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen

Vorige aflevering

Sander van Vuuren (circulair bouwen)

Sander van Vuuren (circulair bouwen)

Maker: Lobster Company Datum: 26-06-2022

Volgende aflevering

Gerard van den Bos - ANWB

Gerard van den Bos - ANWB

Maker: Lobster Company Datum: 19-09-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Fabian Kortekaas – TUI

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen · 29-08-2022

00:00 00:34:33