Aflevering Jeroen Van Eck - Joe Public Take-Away Advertising

· Aflevering van de podcast: De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Grondig breken met het businessmodel en de spelregels van de reclamesector: je maakt er geen vrienden mee onder de concurrentie. Gelukkig wél onder klanten. Jeroen van Eck, oprichter en strategy director van Joe Public Take-Away Advertising neemt ons mee in een verhaal van ondernemen, klanten overtuigen, reclamebureau van het jaar worden en nieuwe groeisprongen maken.

Speelgoedwinkel
De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022

De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen

Vorige aflevering

Cynthia Tulp - ABN AMRO (financiële sector)

Cynthia Tulp - ABN AMRO (financiële sector)

Maker: Lobster Company Datum: 23-03-2022

Volgende aflevering

Martijn van Brug - Unibouw (woningbouw)

Martijn van Brug - Unibouw (woningbouw)

Maker: Lobster Company Datum: 19-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Jeroen van Eck - Joe Public Take-Away Advertising

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen · 05-04-2022

00:00 00:30:13