Aflevering Jeroen Van Eck - Joe Public Take-Away Advertising

· Aflevering van de podcast: De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Grondig breken met het businessmodel en de spelregels van de reclamesector: je maakt er geen vrienden mee onder de concurrentie. Gelukkig wél onder klanten. Jeroen van Eck, oprichter en strategy director van Joe Public Take-Away Advertising neemt ons mee in een verhaal van ondernemen, klanten overtuigen, reclamebureau van het jaar worden en nieuwe groeisprongen maken.

Stem website va het jaar
De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen

Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022

De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 91 afleveringen

Vorige aflevering

Cynthia Tulp - ABN AMRO (financiële sector)

Cynthia Tulp - ABN AMRO (financiële sector)

Maker: Lobster Company Datum: 23-03-2022

Volgende aflevering

Martijn van Brug - Unibouw (woningbouw)

Martijn van Brug - Unibouw (woningbouw)

Maker: Lobster Company Datum: 19-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Jeroen van Eck - Joe Public Take-Away Advertising

De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen · 05-04-2022

00:00 00:30:13