Interview met Heleen van Rijn-Wassenaar van Rijk Zwaan over continu vernieuwen bij Rijk Zwaan. Heleen vertelt over haar ervaringen met de ontwikkeling van Sweet Palermo – een propositie voor retailers en consumenten waarmee Rijk Zwaan inzet op het bieden van waarde aan de verschillende schakels in de keten. Interessante tips en best practises voor innovatie in een internationale omgeving. Interview in het kader van het boek De Strategie van de Kreeft, afgenomen door Dorien van der Heijden.
Gemaakt door: Lobster Company Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast De Strategie van de Kreeft podcast - over veranderen en vernieuwen heeft in totaal 72 afleveringen
Maker: Lobster Company Datum: 12-11-2020
Maker: Lobster Company Datum: 17-02-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.