Aflevering Van Data Naar Een Schaalbare Marketingstrategie

· Aflevering van de podcast: De Spotler Podcast

In deze aflevering spreken Tim en Liana met Kevin Bienen van DPG Media. Ze bespreken hoe je strategisch schaalvoordeel kunt creëeren en meerdere doelgroepen met verschillende boodschappen kunt benaderen zonder dat je duizend strategieën hoeft te ontwikkelen. Daarnaast zoomen ze in op de opkomst en rol van de Customer Data Platforms en hoe je verzamelde data nuttig in kunt zetten.  Kevin Bienen is Customer Lifecycle Manager bij DPG Media, bekend van o.a. De Volkskrant, Libelle, Autotrack en de Donald Duck. In zijn functie houdt hij zich bezig met de verkoop van de Nederlandse merken en weet daardoor precies hoe cruciaal het is om de juiste boodschap op het juiste moment te versturen.

Speelgoedwinkel
De Spotler Podcast

De Spotler Podcast

Gemaakt door: Spotler NL Eerste aflevering: 28-02-2023

De podcast De Spotler Podcast heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

Hoe meet je het succes van een e-mail campagne?

Hoe meet je het succes van een e-mail campagne?

Maker: Spotler NL Datum: 07-05-2024

Volgende aflevering

Spaaracties, bol.com en ChatGPT

Spaaracties, bol.com en ChatGPT

Maker: Spotler NL Datum: 04-06-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Van data naar een schaalbare marketingstrategie

De Spotler Podcast · 21-05-2024

00:00 00:33:09