Aflevering Hoe Meet Je Het Succes Van Een E-Mail Campagne?

· Aflevering van de podcast: De Spotler Podcast

In deze aflevering spreken Tom en Sean met Kevin Steba van SEINo. Ze bespreken hoe de focus van e-mail marketing is verschoven van opens en kliks naar het meten van engagement op de website, wat de waarde is van een e-mailadres, en hoeveel verschil er zit in engagement van single opt-ins tegenover double opt-ins. Kevin Steba is oprichter van e-mail analytics platform SEINo en heeft in de afgelopen jaren enorm veel (marketing) ervaring opgedaan bij o.a. Schiphol en Body & Fit. Hij weet als geen ander de brug te slaan tussen creatieve marketing en het analyseren van het succes daarvan.

Stem website va het jaar
De Spotler Podcast

De Spotler Podcast

Gemaakt door: Spotler NL Eerste aflevering: 28-02-2023

De podcast De Spotler Podcast heeft in totaal 34 afleveringen

Vorige aflevering

De CRM marketeer van de toekomst

De CRM marketeer van de toekomst

Maker: Spotler NL Datum: 23-04-2024

Volgende aflevering

Van data naar een schaalbare marketingstrategie

Van data naar een schaalbare marketingstrategie

Maker: Spotler NL Datum: 21-05-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe meet je het succes van een e-mail campagne?

De Spotler Podcast · 07-05-2024

00:00 00:38:49