Aflevering Hoe Meet Je Het Succes Van Een E-Mail Campagne?

· Aflevering van de podcast: De Spotler Podcast

In deze aflevering spreken Tom en Sean met Kevin Steba van SEINo. Ze bespreken hoe de focus van e-mail marketing is verschoven van opens en kliks naar het meten van engagement op de website, wat de waarde is van een e-mailadres, en hoeveel verschil er zit in engagement van single opt-ins tegenover double opt-ins. Kevin Steba is oprichter van e-mail analytics platform SEINo en heeft in de afgelopen jaren enorm veel (marketing) ervaring opgedaan bij o.a. Schiphol en Body & Fit. Hij weet als geen ander de brug te slaan tussen creatieve marketing en het analyseren van het succes daarvan.

Speelgoedwinkel
De Spotler Podcast

De Spotler Podcast

Gemaakt door: Spotler NL Eerste aflevering: 28-02-2023

De podcast De Spotler Podcast heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

De CRM marketeer van de toekomst

De CRM marketeer van de toekomst

Maker: Spotler NL Datum: 23-04-2024

Volgende aflevering

Van data naar een schaalbare marketingstrategie

Van data naar een schaalbare marketingstrategie

Maker: Spotler NL Datum: 21-05-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe meet je het succes van een e-mail campagne?

De Spotler Podcast · 07-05-2024

00:00 00:38:49