Adverteerders geven massaal geld uit aan Google en Facebook. Waarom keren zij terug naar de radio? Wat is de toekomst van radioreclame? Ik bespreek trends als branded content aan de hand van een oude case van Yorin FM en U2. Een terugbik op Radiodays Europe en ik praat met gasten Liedewij Hentenaar, directeur van het RAB (Radio Advies Bureau)en Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange over gepersonaliseerde reclame, bereik, data, best beluisterde online themazender en status van nieuwe meetmethode nationaal luisteronderzoek. Voor shownotes kijk op http://deradiopodcast.nl/nieuws/toekomst-van-radioreclame/
Gemaakt door: De Radio Podcast Eerste aflevering: 31-07-2022
De podcast De Radio Podcast heeft in totaal 21 afleveringen
Maker: De Radio Podcast Datum: 20-02-2017
Maker: De Radio Podcast Datum: 22-05-2017
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.