Mede door data-gedreven te ondernemen gaat het marlies I dekkers eindelijk weer voor de wind. Op basis van data-analyse heeft het bekende lingeriemerk dankzij software van Salesforce veel meer inzicht gekregen in het koopgedrag van verschillende klanten. ,,Op het juiste moment de juiste boodschap brengen, daar gaat het om. Het is voor ons een manier om klanten nauwer aan ons bedrijf te binden, om een persoonlijke relatie met ze op te bouwen’’, zegt Chief Digital Officer Jerome Orlemans. #salesforce #marliesdekkers #data #digitalisering #software #cloud Support the show: https://krant.nl See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: De Ondernemer Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast De Ondernemer heeft in totaal 176 afleveringen
Maker: De Ondernemer Datum: 26-04-2021
Maker: De Ondernemer Datum: 30-04-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.