Aflevering Merkbouwen In Het Digitale Tijdperk Met Ingmar De Lange (Mountview)

· Aflevering van de podcast: De Namarama Show

In gesprek met Ingmar de Lange, merkstrateeg. Ingmar heeft een geweldig boek uitgebracht: Sterk Digitaal Merk. Iedereen moet als merk digitaal aanwezig zijn, maar toch is er weinig over bekend hoe je dat nou het beste aanpakt. Sterker nog, Ingmar beweert dat merkbouwen nu bovenaan de agenda staat van menig CMO. Waar de Amazons van deze wereld eerst weinig deden aan merkbouwen, zien ze nu hoe belangrijk het is. Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooi geld. Ineens staat het nu bij vele bedrijven bovenaan de agenda. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt een merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet? Ingmar zit vol leuke voorbeelden en tips. Het belang van vuistregels. Hoe we vaak verkeerd naar reclame kijken. En nog veel meer. Dit alles beantwoordt Ingmar in zijn boek en in ons wervelende gesprek. Veel luisterplezier! SHOWNOTES Ingmar de Lange Mountview Frislicht Het boek: Sterk Digitaal Merk

Speelgoedwinkel
De Namarama Show

De Namarama Show

Gemaakt door: Floris Hülsmann Eerste aflevering: 06-12-2019

De podcast De Namarama Show heeft in totaal 79 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Hoe bijzonder kan je naam klinken met Jos Jansen (Big Orange)

Hoe bijzonder kan je naam klinken met Jos Jansen (Big Orange)

Maker: Floris Hülsmann Datum: 16-02-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Merkbouwen in het digitale tijdperk met Ingmar de Lange (Mountview)

De Namarama Show · 03-11-2022

00:00 45:48