Vandaag in De Grote B2B Marketing Show duiken Jordi en Robin dieper in de wereld van demand generation en demand capture. Hoe creëer je bewustzijn bij je doelgroep en wakker je de latente behoefte voor jouw product/service aan? En zeker niet onbelangrijk, hoe vang je de vraag af die je hebt gegenereerd bij je doelgroep? Zodat ze niet met hun nieuwe behoefte bij een ander bedrijf gaan aankloppen. Op al deze vragen krijg je antwoord in deze aflevering. Wil je het B2B Marketing Maturity Model nog even goed bekijken? Je bekijkt het hier: https://leadgate.eu/wp-content/uploads/2024/03/Infographic-B2B-Digital-Marketing-Maturity-Model-NL-1-scaled.jpg
Gemaakt door: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Eerste aflevering: 20-09-2024
De podcast De Grote B2B Marketing Show heeft in totaal 10 afleveringen
Maker: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Datum: 16-09-2024
Maker: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Datum: 30-09-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.