Aflevering Afl 2: Van Start Naar Groei: Het Belang Van Brand Awareness En Het Kiezen Van Een Doelgroep

· Aflevering van de podcast: De Grote B2B Marketing Show

In deze aflevering vertellen Robin en Jordi je meer over het belang van merkbekendheid, zeker voor B2B bedrijven. Daarnaast bespreken ze waarom het essentieel is om een doelgroep te kiezen en er niet voor 'iedereen' te zijn. Wil je het B2B Marketing Maturity Model nog even goed bekijken? Je bekijkt het hier: https://leadgate.eu/wp-content/uploads/2024/03/Infographic-B2B-Digital-Marketing-Maturity-Model-NL-1-scaled.jpg

Speelgoedwinkel
De Grote B2B Marketing Show

De Grote B2B Marketing Show

Gemaakt door: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Eerste aflevering: 20-09-2024

De podcast De Grote B2B Marketing Show heeft in totaal 10 afleveringen

Vorige aflevering

Afl 1:  Marketingvolwassenheid 101: de eerste stappen naar professionele marketing

Afl 1: Marketingvolwassenheid 101: de eerste stappen naar professionele marketing

Maker: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Datum: 02-09-2024

Volgende aflevering

Afl 3: Demand Gen en Demand Capture: alles draait om vraag genereren en vangen

Afl 3: Demand Gen en Demand Capture: alles draait om vraag genereren en vangen

Maker: Jordi Lingen en Robin van Zeijl Datum: 23-09-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Afl 2: Van start naar groei: het belang van brand awareness en het kiezen van een doelgroep

De Grote B2B Marketing Show · 16-09-2024

00:00 31:15