Aflevering Innovatie Start Met Echt Begrijpen Van Je Doelgroep

· Aflevering van de podcast: De FMCG Innovatie Podcast

In deze aflevering gaan we in gesprek met Hanna Polman, Directeur Marketing & Innovatie bij Sligro Food Group. Hanna is haar hele werkzame leven thuis in de food(service)wereld, met functies bij o.a. Unilever en HAS green academy. Hanna neemt ons mee in haar visie op innovatie. Een kritische succesfactor voor innovatie is volgens Hanna dat iedereen in de keten moet winnen. Daarbij deelt ze haar inzichten over de samenwerking tussen marketing & sales en wat volgens haar de ingrediënten zijn voor een supersterk team. Tot slot deelt Hanna tips voor marketeers en brand managers die hun doelgroep beter willen leren begrijpen, en outside in willen denken. Heb jij ook een innovatieverhaal dat je met ons wil delen? Stuur een bericht naar info@bamboobrands.com.

Speelgoedwinkel
De FMCG Innovatie Podcast

De FMCG Innovatie Podcast

Gemaakt door: Theo Toering Eerste aflevering: 19-03-2023

De podcast De FMCG Innovatie Podcast heeft in totaal 13 afleveringen

Vorige aflevering

Niet kiezen is het grootste risico

Niet kiezen is het grootste risico

Maker: Theo Toering Datum: 09-01-2023

Volgende aflevering

Samen de puzzel kraken

Samen de puzzel kraken

Maker: Theo Toering Datum: 23-03-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Innovatie start met echt begrijpen van je doelgroep

De FMCG Innovatie Podcast · 15-02-2023

00:00 0:42:28