Het onderwerp van de tweede aflevering van de CSDM Podcast DOOH Today is de inhouse ontwikkelde hypertargeting applicatie Vehicle Detection. Deze technologie, waarmee CSDM in 2022 een AMMA Award in de categorie ‘Beste inzet van een medium’ won, maakt het mogelijk om bij Shell-tankstations doelgroepen exact en één-op-één (‘forced exposure’) te bereiken. Zonder media waste en bovendien volledig AVG-proof. Maar hoe, wanneer en met welke ‘triggers’ kan Vehicle Detection ingezet worden? Wat voor soort resultaten zijn ermee te boeken en welke toegevoegde waarde heeft het voor adverteerders? We praten en discussiëren erover met twee ‘ervaringsdeskundigen’. Namelijk: Michel Tiggelman van Randstad en Erik Wolsink van Ford. Verder aan tafel: Nathan van Gisbergen (podcasthost namens CSDM sales) en Anoeshka Harpal (CSDM sales). Presentatie: Oscar Steens (CSDM communicatie). Last but not least bespreekt Leon Roosendaal (CSDM Sales) in de rubriek CSDM Update de nieuwste ontwikkelingen binnen CS Digital Media. Deze keer over DOOH en de sportzomer (‘inhakers’), de uitbreiding van het Vehicle Detection-netwerk bij Shell-tankstations en de eervolle AMMA-nominatie van Nathan als ‘talent van het jaar’.
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 18-03-2024
Maker: CS Digital Media Datum: 05-09-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.