Na een succesvolle DOOH pilot in 2019 is fitnessketen Basic-Fit begin 2020, met de oprichting van Basic Fit Media, begonnen met een spectaculaire uitbreiding van het Digital Out Of Home-netwerk in Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje. De Europese en beursgenoteerde fitnessmarktleider heeft nu meer dan 5000 schermen in ruim 950 filialen en een miljoenenbereik. (Bron: advertising.basic-fit.com) Onder leiding van CSDM CEO Radjen van Wilsem praten Odine van den Broeke (Advertising & Partnership manager van Basic-Fit) en Sebastian Op het Veld (MyAdbooker) over het ontstaan, het ‘autonome’ karakter van Basic-Fit als nieuw soort publisher, de samenwerking met MyAdbooker en CSDM, de schaalbare en data driven strategie en de ambities van dit omvangrijke internationale sportnetwerk. Van den Broeke: ‘Het opzetten van ons DOOH-netwerk kan je vergelijken met een ontdekkingsreis. We hebben met veel partijen gesproken en veel onderzoek gedaan. Maar uiteindelijk zijn we “gewoon” begonnen met onze eigen productpropositie. En als je dan kijkt waar we nu staan, zie je dat elke stap een journey met een leercurve was en nog is. In dat verhaal spelen eigen betrouwbare data, de inzet van (programmatic) technologie maar ook transparantie naar de markt toe - het delen van kennis zodat we samen kunnen groeien - een belangrijke rol.’
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 25-10-2021
Maker: CS Digital Media Datum: 23-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.