In de 13e aflevering van de CS Digital Media (CSDM) podcastserie Showroom behandelen CEO Radjen van Wilsem, Rutger Mak van Waay (product owner) en Sebastian Op het Veld (MyAdbooker) het nieuwe, innovatieve op programmatic technologie gebaseerde, mobility platform Flux. In het kort komt het erop neer dat Flux consumenten met een elektrische auto ‘detecteert’ en brengt naar een gereserveerde plek waar ze hun auto kunnen opladen. Daarnaast, legt Mak van Waay uit, ‘koppelen we (mobility) partijen op basis van service provisioning. Denk daarbij aan food delivery of last mile solutions als deelscooters en -auto’s.’ Verder wordt ingegaan op de proof of concept ontwikkeling en uitrol van Flux, het onderscheidend karakter van Flux ten opzichte van andere partijen in de EV-markt en de betekenis van Flux voor marketeers.
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 18-10-2021
Maker: CS Digital Media Datum: 09-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.