Ruim een halfjaar geleden begon CS Digital Media (CSDM) met het testen van het nieuwe Outdoor Commerce-concept Oohrder waarin online meet- en afrekenmodellen in een Digital Out Of Home-omgeving ingezet worden.Na een reeks leerzame en succesvolle experimenten is Oohrder inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig e-commerce platform, blijkt uit deze CSDM Podcast. In de 10e aflevering van de serie Showroom, waarin producten en services van CSDM centraal staan, evalueren Willem te Wierik (sales) en Yorick Blonk (sales en product owner van Oohrder) onder leiding van Leon Roosendaal (sales) de resultaten van de laatste Oohrderboards (lente- en fashion-boards), wordt een bijzondere Oohrder-try-out met restaurants aangekondigd (facts & figures in Showroom 11) en behandelen ze reacties op Oohrder uit de markt. ‘We merken dat Oohrder steeds meer gaat leven. Consumenten weten de boards goed te vinden en adverteerders zoeken ons nu ook zelf op. Zo krijgen we bijvoorbeeld te maken met adverteerders die geïnteresseerd zijn in een branded board. Deze zijn ingericht met de look en feel van Oohrder zodat consumenten het als zodanig herkennen, maar heeft diverse producten en de stijl van één adverteerder.’ Meedoen aan een Oohrder-campagne? Ga dan naar https://oohrder.nl/adverteren
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 25-03-2021
Maker: CS Digital Media Datum: 14-04-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.