Verslag van Emerce Conversion 2019. In dit segment praten Guido en Bart met... Karl Gilis - AgConsult Hazjier Pourkhalkali - Optimizely Ton Wesseling - Online Dialogue ...
Wekelijkse Nederlandstalige podcast over Conversie en Customer Experience Optimisation waarin psycholoog Guido X Jansen elke week met een andere gast praat over hun werk in CRO en de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied zodat jij weer op de hoogte bent en nieuwe inspiratie hebt voor je eigen optimalisaties!
Verslag van Emerce Conversion 2019. In dit segment praten Guido en Bart met... Karl Gilis - AgConsult Hazjier Pourkhalkali - Optimizely Ton Wesseling - Online Dialogue ...
Verslag van Emerce Conversion 2019. In dit segment praten Guido en Bart met David Brinks van Hardcopy, Gerben van Ouwendorp van Vacanceselect en David Beentjes van ClickValue ...
Co-host Bart van der Meer van Klik Process stelt zich even voor! ...
Verslag van Emerce Conversion 2019. In dit segment praten Guido en Bart met Lonneke Spinhof van Humix ...
Vandaag praat ik met Tom van den Berg. Hij werkt als conversie manager bij Online Dialogue en heeft daarvoor gewerkt voor o.a. T-mobile en Rituals. De afgelopen 5 jaar is hij betrokken geweest bij meer dan 500 A/B testen en heeft dus een be ...
Partners: > Effective Experiments: www.effectiveexperiments.com > Convert: www.convert.com/features > Buyerminds: buyerminds.com Aanvullende info over deze aflevering kun je vinden op ... ...
Joris Groen is co-founder van Buyerminds, een behavior design bureau dat de focus heeft op conversie en werkt voor klanten zoals KLM, bol.com, lendahand, prijsvergelijken.nl, huren.nl en de Nederlandse loterij. Joris en ik praten over het o ...
Deze week praat ik met Ruben Teunissen van Centraal Beheer Achmea over personaliseren: hoe je eenvoudig kan starten, waar je op moet letten (zoals interactie effecten) en hoe ze het bij Centraal Beheer Achmea doen. Ook deelt Ruben met ons d ...
Partners: Effective Experiments: www.effectiveexperiments.com Convert: www.convert.com/features Shownotes: https://www.cro.cafe/podcast/waarom-cro-specialisten-goeie-koks-zijn ...
In deze aflevering praat ik met Erik Oosterbaan Martinius. 4 jaar geleden begon hij bij KPN als growth hacker en conversie specialist, heeft bij KPN zakelijk een heel CRO team opgebouwd en stuurt dat team nu aan in de rol van e-commerce man ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.