Aflevering Hip Neuro-Onderzoek Levert Géén Unieke Inzichten Op In Het Onbewuste, Met Joris Groen (Buyerminds)

· Aflevering van de podcast: CRO.CAFE English

Joris Groen is co-founder van Buyerminds, een behavior design bureau dat de focus heeft op conversie en werkt voor klanten zoals KLM, bol.com, lendahand, prijsvergelijken.nl, huren.nl en de Nederlandse loterij. Joris en ik praten over het onderzoek dat vaak vooraf gaat (of zou moeten gaan) bij experimenten en (re)designs en waarop hip neuro-onderzoek zoals MRI, EEG en eyetracking daar volgens Joris niet in thuis hoort. Ook praten we over zijn ervaring met partijen in Azië en de (cultuur)verschillen en overeenkomsten in conversieoptimalisatie in die landen. Partners: > Effective Experiments: www.effectiveexperiments.com > Convert: www.convert.com/features > Buyerminds: www.buyerminds.com Aanvullende info over deze aflevering kun je vinden op https://www.cro.cafe/podcast/hip-neuro-onderzoek-levert-geen-unieke-inzichten-op-in-het-onbewuste

Speelgoedwinkel
CRO.CAFE English

CRO.CAFE English

Gemaakt door: CRO.CAFE / Guido X Jansen Eerste aflevering: 17-10-2019

De podcast CRO.CAFE English heeft in totaal 190 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Online Overtuigen met Arjen Hanssen

Online Overtuigen met Arjen Hanssen

Maker: CRO.CAFE / Guido X Jansen Datum: 09-04-2019

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hip neuro-onderzoek levert géén unieke inzichten op in het onbewuste, met Joris Groen (Buyerminds)

CRO.CAFE English · 31-03-2019

00:00 42:57