Vandaag praat ik met Rick Molenaar. Hij was voorheen Chief Marketing Officer bij HelloPrint en United Wardrobe en is de afgelopen maanden hard aan het werk geweest om afgelopen juli zijn nieuwe startup Instant te lanceren, een B2C bezorgplatform voor lokale versspecialisten. Met Rick praat ik over hoe ze bij Instant kwalitatieve data verzamelen en hoe ze dit inzetten om continu hun dienstverlening te verbeteren. Partners: > Effective Experiments: www.effectiveexperiments.com > Convert: www.convert.com/features > Online Dialogue: www.onlinedialogue.nl Bekijk de shownotes: https://www.cro.cafe/podcast/je-startup-sturen-op-kwalitatieve-data
Gemaakt door: CRO.CAFE / Guido X Jansen Eerste aflevering: 17-10-2019
De podcast CRO.CAFE English heeft in totaal 190 afleveringen
Maker: CRO.CAFE / Guido X Jansen Datum: 31-07-2019
Maker: CRO.CAFE / Guido X Jansen Datum: 11-08-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.