Aflevering Product Finder Bouwen Op Basis Van User Research, Met Rick Hoving (Asics)

· Aflevering van de podcast: CRO.CAFE Nederlands

We leren hoe ASICS met klantdata (EEG, Eye-tracking, Usability research) iteratief hun Shoe Finder tool ontwikkeld heeft en zo de vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit van de website verbeterd heeft. Shownotes: https://nl.cro.cafe/podcast/product-finder-bouwen-op-basis-van-user-research

Speelgoedwinkel
CRO.CAFE Nederlands

CRO.CAFE Nederlands

Gemaakt door: Guido X Jansen Eerste aflevering: 05-06-2022

De podcast CRO.CAFE Nederlands heeft in totaal 119 afleveringen

Vorige aflevering

Soft Persuasion: katalyseren ipv overtuigen, met Mischa Coster

Soft Persuasion: katalyseren ipv overtuigen, met Mischa Coster

Maker: Guido X Jansen Datum: 24-08-2020

Volgende aflevering

Samenwerking tussen agencies en opdrachtgevers

Samenwerking tussen agencies en opdrachtgevers

Maker: Guido X Jansen Datum: 26-02-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Product finder bouwen op basis van user research, met Rick Hoving (ASICS)

CRO.CAFE Nederlands · 17-02-2021

00:00 00:36:56