Samen met Sjoerd Walinga praat ik over het hoe en waarom van het meetbaar maken van je CRO process en hoe dat jouw dagelijks werk als CROer makkelijker maakt ...
Prijswinnende podcast met de beste verhalen en discussies over conversie en klantgerichte optimalisatie. Ontdek nieuwe trends, tactieken, software en de mensen en bedrijven die fanastisch werk doen in de wereld van Conversion Rate Optimization (CRO). We interviewden o.a. Lukas Vermeer (Booking.com), Els Aerts (AGConsut), Roger Dooley (Brainfluence), Casandra Campbell (Shopify), Andre Morys (konversionsKRAFT), Dave Powell (TomTom), Bart Schutz (Online Dialogue), Stephen Pavlovich (Conversion.com), Weiwei Liu-Schröder (Google) Brian Cugelman, Tim Ash en Craig Sullivan. Ik ben een cognitief psycholoog en consultant. We duiken diep in de wereld van klantgedrag en CRO: zakelijke en technische uitdagingen, gebruikersonderzoek, e-commerce, teksten schrijven en meer. Alles zodat jij up-to-date en vol inspiratie op je volgende CRO uitdaging af kan!
Samen met Sjoerd Walinga praat ik over het hoe en waarom van het meetbaar maken van je CRO process en hoe dat jouw dagelijks werk als CROer makkelijker maakt ...
Leer van de CRO Awards nieuwsbrief test van VodafoneZiggo waarbij het effect van de hoeveelheid copy op de CTR en engagement werd geoptimaliseerd. ...
Van ervaringsdeskundige Wesley Singh leren we hoe je (ook nu) een carrière als CRO freelancer kan starten. ...
We leren van Jaap (WiQhit) wat bij hun klanten goed (en minder goed) werkt wanneer ze aan de slag gaan met personaliseren. ...
Leer hoe Intergamma m.b.v. Mopionion onderzoek uitvoerde, hoe 3 aangepaste woorden €3M extra omzet gaf en hoe ze daarmee de CRO Awards 2020 gewonnen hebben. ...
We leren hoe Tele2 stappen heeft gezet om losse CRO initiatieven te coördineren en te integreren in de organisatie ...
Vandaag leren we - vanuit het perspectief van een online burea - hoe we de samenwerking tussen agencies en opdrachtgevers kunnen verbeteren. Shownotes: http://nl.cro.cafe/podcast/samenwerking-tussen-agencies-en-opdrachtgevers ...
We leren hoe ASICS met klantdata (EEG, Eye-tracking, Usability research) iteratief hun Shoe Finder tool ontwikkeld heeft en zo de vindbaarheid, gebruiksvriendelijkheid en flexibiliteit van de website verbeterd heeft. Shownotes: https://nl. ...
Shownotes: cro.cafe/podcast/soft-persuasion-katalyseren-ipv-overtuigen-nudge Partners: - Convert: convert.com/features - Online Dialogue: onlinedialogue.nl - SiteSpect: sitespect.com - Contentsquare: contentsquare.com ...
Shownotes: www.cro.cafe/podcast/data-architectuur-splunk-en-itp Partners: - Convert: convert.com/features - Online Dialogue: onlinedialogue.nl - SiteSpect: sitespect.com - Contentsquare: contentsquare.com - Online Invloed: onli ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.