Context podcast

Context

Iedereen kan content maken, maar hoe breek je als merk door de massa heen met je content en pak je aandacht? Met context. In deze podcast nemen vakidioten Anne Stokvis, Jens Hellewaard en Daan Jongen van N=Content, het content label van N=5, de marketeer mee in de wereld van content marketing. Met een biertje en een pizza delen zij, in samenwerking met MarketingTribune, alle lessen die ze leren in hun zoektocht naar: Context. 

  • Podcast gepubliceerd op: 23-10-2022 01:10:21
  • Maker: N=Content
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 14-12-2023 05:26:00
  • Datum eerste aflevering: 5-3-2021 17:03:15
  • Datum laatste aflevering: 7-12-2023 12:00:00

Speelgoedwinkel

20 Afleveringen

  • 0:26:13

    Thijs Bontje sluit aan in deze special. Waarom moet je als creatief een blokje Maggi kunnen verkopen in 60 minuten? We gaan met deze reclamekoning het gesprek aan over de verschillen én overeenkomsten tussen content en advertising. Wat ku ...

  • 0:30:30

    Paid media, betalen om met je content je doelgroep te bereiken. Hoe heeft Apple die gouden driehoek zo briljant goed voor elkaar? En wat is precies het verschil met paid advertising? Deel twee in het drieluik met cases van ESPN, ABN AMRO e ...

  • 0:29:08

    Hoe maak je impact met je eigen kanalen ofwel: owned media? En hoe ownt Netflix hun owned media? We bespreken de beste cases en merken waar jij als marketeer van kunt leren. In een drieluik bespreken we deze drie afleveringen owned, paid & ...

  • 0:35:00

    Hoe kan het dat sommige adverteerders content volledig omarmen (Lego, Glossier en Trader Joe’s) en anderen het potentieel nog niet weten te benutten. Op dat dilemma gaan we dieper in met content director Monique Bergers. Zij werkte meer da ...

  • 0:33:02

    De merken die je koopt zeggen iets over jouw identiteit. Je kunt daar als content marketeer slim gebruik van maken door met je merk een subcultuur te omarmen. In deze aflevering vertelt Anne hoe de subcultuur rondom Dr. Martens zich steeds ...

  • 0:30:41

    Je community is zo veel meer dan alleen vragen beantwoorden en problemen oplossen. Toch stopt het daar voor veel merken. Zonde, zeggen Daan, Jens en Anne. In deze aflevering leggen ze uit wat je uit je community kunt halen als je het serie ...

  • 0:33:49

    Wat hebben Nike, AirBnB en Linda met elkaar gemeen? Ze werken allen met een eigen redactieformule! In deze aflevering van Context onthullen Anne, Daan en Jens het geheim achter de content strategie van deze supermerken. ...

  • 0:30:04

    Wie aan een format denkt, denkt aan televisieprogramma’s zoals The voice of Wie is de mol. Maar ook grote supermerken gebruiken formats om hun merk te bouwen. In deze aflevering van Context vertellen Anne, Daan en Jens waarom formats zo g ...

  • 0:25:26

    Content, de manier om je merkverhaal te vertellen. Maar hoe zorg je dat het ook écht werkt?  In de eerste aflevering van deze podcast leggen we uit waarom content zonder context niet werkt. En vertelt Jens hoe Michelin in de vorige eeuw al ...

  • 0:01:26

    Context trailer

    05-03-2021

    Een pizzadoos en een microfoon. Wat gebeurt hier? Anne, Daan en Jens van N=Content geven hun nieuwe podcast context in 1 minuut. ...

Vorige

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00