Hoe kan het dat sommige adverteerders content volledig omarmen (Lego, Glossier en Trader Joe’s) en anderen het potentieel nog niet weten te benutten. Op dat dilemma gaan we dieper in met content director Monique Bergers. Zij werkte meer dan 10 jaar voor Albert Heijn en heeft heel wat boardrooms weten te overtuigen van het belang van content en een bijbehorende strategie. Hoe? Ze onthult het in deze aflevering van Context! Bronnen: Marion van Albert Heijn over terugbrengen verpakkingsmateriaal: https://www.youtube.com/watch?v=RPXrnoc8Z-I Podcast van Trader Joe's: https://www.traderjoes.com/home/podcast
Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23-10-2022
De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen
Maker: N=Content Datum: 02-08-2021
Maker: N=Content Datum: 19-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.