Aflevering Special Met Monique Bergers - Content In De Boardroom

· Aflevering van de podcast: Context

Hoe kan het dat sommige adverteerders content volledig omarmen (Lego, Glossier en Trader Joe’s) en anderen het potentieel nog niet weten te benutten. Op dat dilemma gaan we dieper in met content director Monique Bergers. Zij werkte meer dan 10 jaar voor Albert Heijn en heeft heel wat boardrooms weten te overtuigen van het belang van content en een bijbehorende strategie. Hoe? Ze onthult het in deze aflevering van Context! Bronnen: Marion van Albert Heijn over terugbrengen verpakkingsmateriaal: https://www.youtube.com/watch?v=RPXrnoc8Z-I Podcast van Trader Joe's: https://www.traderjoes.com/home/podcast

Speelgoedwinkel
Context

Context

Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23-10-2022

De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen

Vorige aflevering

Subculturen - Merken waar je bij wil horen

Subculturen - Merken waar je bij wil horen

Maker: N=Content Datum: 02-08-2021

Volgende aflevering

Owned Media - De kracht van je eigen kanalen

Owned Media - De kracht van je eigen kanalen

Maker: N=Content Datum: 19-10-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Special met Monique Bergers - Content in de boardroom

Context · 28-09-2021

00:00 0:35:00